کتاب

ساخت وبلاگ

انواع حفاظ آکاردئوني محافظ درب ساختمان

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ درب آپارتمان و ساختماني با در نظر گرفتن بر اينکه بهترين خدمات ساختماني را به شما عزيزان ارائه دهد حفاظ آکاردئوني به شرح زير به شما عزيزان ارائه مي دهد.

حفاظ آکاردئوني سه گل ساده

حفاظ آکاردئوني چهار گل

حفاظ آکاردئوني پنج گل

حفاظ آکاردئوني سلطنتي تسمه نقشدار

حفاظ آکاردئوني پيچي (شکلاتي)

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ براي ديوار و درب ويلايي بهترين و کامل ترين نوع نرده براي ديوار را ارائه مي دهد.

شماره تماس 09123649705

با حفاظ فلزي آکاردئوني آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ فلزي آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

آشنايي با حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ فلزي آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ فلزي آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ فلزي آکاردئوني چيست؟

حفاظ فلزي آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ فلزي آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ فلزي آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ فلزي آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ فلزي آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ فلزي آکاردئوني کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ فلزي آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,آکاردئونی,محافظ,درب,ساختمان, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:07

آشنايي با گارد درب آهني!

امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد. گارد آهني درب آپارتمان يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

گارد آهني درب آپارتمان در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد. گارد آهني درب آپارتمان عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آکاردئوني گارد

درب هايي که به عنوان گارد آهني درب آپارتمان  توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند. شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

گارد آهني درب آپارتمان اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد. دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.

گارد آهني درب آپارتمان اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است. شايد تصور کنيد که رنگ گارد آهني درب آپارتمان تنها به مشکي محدود مي شود اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد. دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد. امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب حفاظ گارد آکاردئوني

نکات بسياري در زمينه انتخاب گارد آهني درب آپارتمان وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

1.     اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند. دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد. البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.

2.     با اينکه گفته مي شود درب آکاردئوني داراي امنيت بسياري است اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.

3.     قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.

4.     دقت کنيد که گارد آهني درب آپارتمان شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.

5.     پروفيل هاي گارد آهني درب آپارتمان را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.

6.     باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ آکاردئوني

در زمينه خريد و نصب گارد آهني درب آپارتمان شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند. اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.

پيش از خريد حفاظ آکاردئوني، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد. آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند که بهترين نوع گارد آهني درب آپارتمان را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد. در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد گارد آهني درب آپارتمان به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود. البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد. دقت داشته باشيد که قبل از خريد حفاظ آکاردئوني، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

1.     مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.

2.     مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.

3.     از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.

4.     استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.

5.     استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه

6.     رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و ... بهره مند شويد.

7.     کمربندهاي ايمني

8.     دستگيره هاي فلزي کونيک شده براي راحتي کار

9.     جوش هاي مناسب که امنيت را براي گارد آهني درب آپارتمان ايجاد خواهند کرد.

براي اطلاع از قيمت  قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با ما در تماس باشيد.

 

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,گارد,درب,آهنی!, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:30

منظور از حفاظ پنجره از داخل چيست؟

آيا ميدانيد که يکي از بهترين راه هايي که شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ کنيد استفاده از حفاظ پنجره از داخل است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آساني هرآنچه را که نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد کنيد. معمولا اينطور گفته مي شود که امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که حفاظ پنجره از داخل تنها يک مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

حفاظ پنجره از داخل چيست؟

زماني که مي گوييم حفاظ پنجره از داخل در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ پنجره از داخل گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به حفاظ پنجره از داخل نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک تکه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ پنجره از داخل آشنا کنيم.

 

نرده فلزي پنجره

درب آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد استحکام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

يکي از انواع مورد استفاده حفاظ پنجره از داخل، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت مکان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مکان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه حفاظ پنجره از داخل از سايرين مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. پيشنهاد ما به شما اين است که امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد.

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند که توسط افرادي جوش داده ميشوند که در اين زمينه متبحر اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يک ظاهر زيباي دارد که به سر ديوار ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراکم و همچنين تيز بودن باعث مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

 

حفاظ پنجره از داخل استيل

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه به سختي هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

يکي ديگر از انواع حفاظ پنجره از داخل، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که کار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

انواع بسيار ديگري از حفاظ پنجره از داخل نيز وجود دارد که برگرفته از الهامات طبيعت است. در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از نظر امنيتي مي توان گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع حفاظ پنجره از داخل معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از جمله آنها ميتوان به امکان گسترش از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي کند.

 

مزيت استفاده از نرده پنجره از داخل

حفاظ پنجره از داخل اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با استفاده از آن ها امنيت را براي ساختمان خود تا حد زيادي برآورده کنيد. اين نوع حفاظ ها در واقع به شما کمک مي کنند تا با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد. استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يکي از آسان ترين و بهترين راه هايي است که ميتوان توسط آن امنيت خانه خود را حفظ کنيد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار خوبي به ساختمان شما مي دهند، به شما اين اجازه را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و هزينه هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد. با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين زمينه استفاده از دوربين مداربسته است اما همچنان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما مانند خريد يک نرده پنجره از داخل نخواهد بود و امنيت را تا حد زياد براي شما برطرف نخواهد کرد.

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : منظور,از,حفاظ,پنجره,از,داخل,چیست؟, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 201 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:11

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:40

خريد آنلاين کتاب از کاواک

کتاب سفيدبرفي بايد بميرد

نله نويهاس | مترجم: مهشيد ميرمعزي | ناشر: ثالث

بي‌دليل نيست که از «نله نويهاوس» به عنوان پادشاه رمان‌هاي جنايي ياد مي‌شود. نويهاوس متولد ???? است و داستان‌نويسي را با کتاب‌هاي جيبي عامه‌پسند شروع کرده‌ است. «سفيدبرفي بايد بميرد» دومين رمان طولاني اوست که در ليست ?? رمان منتخب «شب جهاني کتاب» آلمان قرار گرفته است. سقوط يک زن (ريتا) از پل عابر پياده و برخورد ماشين با او ، اين شبهه را در کارآگاهان پليس ايجاد مي‌کند که مرگ او مشکوک به قتل بوده است.تحقيقات پليس، آنها را به دهکده‌اي در حومه فرانکفورت هدايت مي‌کند،جايي که ?? سال فبل از اين ماجرا،دو دختر نوجوان بدون گذاشتن هيچ نشانه‌اي از اين دهکده ناپديد شده‌اند…

کتاب سرگذشت حاجي بابا اصفهاني

جيمز موريه | مترجم: ميرزا حبيب اصفهاني | ناشر: شفيعي

سرگذشت حاجي باباي اصفهاني عنوان کتابي داستاني است که به شرح زندگاني فردي همنام با عنوان کتاب مي‌پردازد. نويسنده کتاب جيمز موريه مأمور سياسي دولت انگلستان در دوران سلطنت فتحعلي‌شاه است. وي در مقدمه کتاب نوشته که اين کتاب شرح زندگي فردي است که به دست او سپرده شده و او تنها آن را به انگليسي ترجمه کرده‌است، اما اعتقاد بر آن است که نويسنده اين رمان خود اوست. اين داستان در سال ???? ميلادي در لندن منتشر شده‌است. رمان شرح احوالات دلاک‌زاده? ادب آموخته‌اي است از اهالي اصفهان که در جواني به خدمت يک تاجر ترک درآمده و پس از ماجراهايي طولاني به دربار قاجار راه مي‌يابد و گزارشي از فساد اداري و شرايط اجتماعي اين دوره به دست مي‌دهد. موريه چهار سال بعد کتاب ديگري ذيل عنوان حاجي بابا در لندن را منتشر ساخت که در واقع قسمت دوم اين مجموعه‌ است.

کتاب کدبانوهاي کهن (زن، هنر، ايدئولوژي)

رزسيکا پارکر و گريزلدا پولوک | مترجم: فائزه جعفريان | ناشر: شوند

 اين کتاب پژوهشي انتقادي است درباره کم‌وکيف حضور زنان هنرمند در تاريخ ايدئولوژيک هنر که مي‌کوشد مکانيسم‌هاي مردسالار نهفته در تاريخ‌نگاري هنر را برملا کند و ضرورت ايجاد بديلي براي آن را نشان دهد.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : از,سفیدبرفی,تا,کدبانوهای,کهن, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:25

چاپ استيکر و کاربردهاي آن به همراه نکات فني

چاپ استيکر

چاپ استيکر

استيکر لايه نازکي از جنس پي وي سي مي‌باشد که پشت آن چسبدار بوده است.

  • جايگزين ارزان قيمتي براي کاغذهاي ديواري به شمار ميرود.
  • يکي از متريالهاي بسيار کاربردي در زمينه چاپ و تبليغات فضاي خارجي و داخلي محسوب مي‌شود.
  • مي‌توانند طرحهايي زيبا بر روي ديوار و يا مکانهايي چون اتوبوس، خودروهاي سواري، نمايشگاهها و غيره ايجاد کنند.

ويژگيهاي استيکر

  • قابل شستشو
  • دکوراسيوني زيبا با صرف هزينه کم
  • امکان نصب بر روي انواع سطوح با جنس : ” رنگ روغن، پلاستيک، گچ، مولتي کالر، شيشه، آينه، چوب (MDF)، درب اتاق، کمد، يخچال و غيره

انواع استيکر

  • شيشه اي :استيکرهاي شيشه‌اي براي مصارف خاص مي‌باشند و همانند شيشه از دو طرف ديد دارند.
  • شيري : استيکر شيري از محبوبيت بالاتري برخوردار است و رنگ زمينه سفيد دارد.

اين نوع که پشت آن چسبنده بوده براي مصارفي هم‌چون؛

  • چاپ و تبليغات روي بدنه اتوبوس، روي ماشين، کاميون، وانت و کاميونهاي پخش محصولات
  • چاپ و تبليغات روي قطار
  • چاپ و تبليغات روي درب و کف فروشگاهها و پاساژها
  • چاپ و نصب روي ديوارهاي رنگ شده(ديوار منازل، شرکتها و مؤسسات)
  • چاپ بر روي يخچالهاي صنعتي و خانگي
  • چاپ روي شيشه سوپر مارکت‌ها
  • چاپ و تبليغات روي بدنه و داخل مترو

و به طور کلي تمامي محل‌هايي که سطح صاف و صيقلي دارند، کاربرد دارد.

نکاتي در مورد استيکر

  • قبل از نصب ابتدا محل مورد نصب بايد تميز شود و در صورت امکان ابتدا شسته و سپس استيکر نصب شود.
  • طرحهايي که روي استيکرها اجرا مي‌شود نسبي و تقريبي است و مي‌توان آن‌ها را با فاصله در فضاي بيشتري جا داد.
  • براي زيبايي بيشتر استيکرها مي‌توان به تناسب مکان مورد نظر آنها را بصورت عمودي و افقي نصب نمود.
  • نصب استيکر بسته به نوع کاربرد و فضاي مورد استفاده آن به طرق متفاوتي چاپ مي‌گردد.
  • اگر قرار باشد استيکر در فضاي باز مورد استفاده قرار گيرد و روي بدنه وسايل نقليهاي همچون اتوبوس يا کاميونت يا قطار نصب شود، بايد از نوع مرغوب و با کيفيت آن استفاده نمود زيرا بايد مقاومت زيادي در برابر نور آفتاب، باران و انواع شستشوها داشته باشد.
  • هم‌چنين جوهرهاي مورد استفاده در توليد آن‌ها بايد مرغوب باشند زيرا جوهرهاي نامرغوب بعد از حدود 2 تا 3 ماه پاک شده و استيکر کهنه به نظر مي‌رسد.

نکته اي در رابطه استيکرهايي که روي اتوبوسها نصب مي‌شود

در رابطه با استيکرهايي که روي اتوبوسها نصب مي‌شود موضوع کمي پيچيده‌تر است، به اين دليل که اتوبوسهاي شرکت واحد به طور مرتب در هر هفته يک بار نوبت کارواش دارند و به دليل آلودگي هوا و نشستن هالهاي از روغن روي بدنه، آن‌ها را با اسيد رقيق شده شستشو مي‌دهند، و اگر جوهرهاي استفاده شده هنگام چاپ نامرغوب باشند، رنگ آنها توسط اسيد رقيق شده پاک مي‌گردد.

ادامه مطلب : چاپ استيکر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : چاپ,استیکر,و,کاربردهای,آن,به,همراه,نکات,فنی, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:33

لینک دوستان

خبرنامه